Zašto internet nastup, a ne internet marketing? Odgovor je jednostavan, sastoji se iz nekoliko veoma zdravorazumskih zaključaka. Krenimo redom, po situacijama.
Zamislite sledeće kombinacije životno-poslovnih faktora jednog malog ili srednjeg preduzeća:

  1. Imate dobar proizvod, ali ne ulažete ništa u reklamu => niko ne zna za vas => džaba vam znanje i veština, zauvek ostajete lokalni majstor koji se do penzije bori za dinar => nema opuštanja

  2. Imate dobar proizvod, ali ulažete isključivo u tradicionalno reklamiranje (TV, radio, novine) => troškovi reklamiranja su vam ogromni i ljudi vas doživljavaju kao zastarele i nepristupačne => definitivno nećete sebi "odgajiti nove kupce", radićete dok ima starih

  3. Imate dobar proizvod i modernog ste duha => ne verujete u reklamu ni direktni kontakt => fokusirate se na internet => ozbiljno rizikujete da vas srednja i starija generacija (koja definitivno ima deblje novčanike) doživi kao neozbiljne => načekaćete se do uspeha

  4. Imate osrednji ili loš proizvod, a odlične reklamne aktivnosti na svim kanalima => ljudi će pre ili kasnije vašu priču doživeti kao laž => pitanje je kad ćete se od tog imidža oporaviti.
ZAKLJUČAK:
Morate u marketingu voditi računa o svemu, a prvenstveno o uključivanju svih elemenata tzv. marketing miksa u posao. Sada ovo sve gore napisano zamislite isključivo iz ugla internet marketinga i zamislite firmu koja ima VRHUNSKI SAJT i VRHUNSKU STRANICU NA FB, ali očajan proizvod. Realno, ta ekipa neće dugo.

Razlika između nas iz BusinessClub.Rs je što mi kroz internet prenosimo na vaš posao iskustva iz realnog sektora. Kod nas nema problema u kom se preduzetnik i programer "ne razumeju", pa posao stoji. Mi vaše internet aktivnosti prilagođavamo vašim realnim poslovnim aktivnostima! Zato treba barem da se konsultujete sa nama, a onda se za dobavljača usluga opredelite sami, spram svog budžeta i afiniteta. Ako vam ovo sve gore navedeno ima logike, onda nam pišite, verovatno smo bili u toj situaciji u kojoj ste vi sad! Ali molimo vas - samo ako vam ovaj članak ima logike!