Kategorija 3: Šta kad ljudi hoće živu reč?

Tradicija ne bi bila tradicija kada bi se lako menjala i gasila. Ipak, sa promenom lokacije i vremena u kome živimo i tradicije se menjaju. Naravno, kada dođe do prodajnog razgovora, živa reč je nezamenjiva i tu komercijalista odnosi pobedu čistu kao suza. Ipak, slika govori više od 1,000 reči i to nismo mi izmislili. Veoma je zgodno kada uz svoju živu reč, komercijalista ima šta da pokaže uživo, zatim da prenese i reč nekog stručnijeg od sebe čije mišljenje je za prodaju važno (lekar, tehnolog, itd), a na kraju krajeva, izuzetno je dobro kada komercijalista ide na "pripremljen" teren. Tada radi brže, a učinak mu je, procentualno izraženo - bolji.

Takođe, nije mala stvar kada se zaposleni čiji rad je uglavnom terenski, oseća da pripada kolektivu i da firma vodi računa o njemu. Dobar komercijalista će smatrati dobar sajt svojim sredstvom za rad. On će aktivno učestvovati u kreiranju sadržaja za taj sajt, prenoseći svedočanstva zadovoljnih klijenata na internet, dopirući tako do drugih potencijalnih kupaca. Vremenom će komercijalista, uz dobru internet infrastrukturu, moći deo tereta svog posla da prebaci na internet i automatizuje (nova uputstva za upotrebu proizvoda, poručivanje, zakazivanje, itd) - sve to može za postojeće kupce biti automatizovano putem dobrog internet sajta i njemu će posao biti znatno olakšan, a potrošiće sigurno i manje vremena i manje goriva. Na kraju, moći će i svoju, toliko željenu živu reč, da prenese jednom broju kupaca putem sajta, tako da možemo zaključiti da u ovoj kategoriji, komercijalista i internet ne mogu jedan bez drugog i definitivno ovo kola odigravaju nerešeno - 1:1.

Rezultat: 3:1 za internet!