Danas je jedan običan dan, dan koji ni po čemu neće ostati posebno zapamćen u istoriji.  Međutim, velika je verovatnoća da je današnji dan izazvao jedan drugi, budući dan, koji će i te kako ostati upamćen, a to je dan kada će propasti neke od najvećih digitalnih firmi.  Danas je prva velika svetski poznata firma, Unicredit banka, batalila Facebook kao kanal komunikacije.  Jednostavno - u njihovom slučaju - neki pametni i školovani ljudi su procenili da im je ovaj kanal - besmislen.  Naprosto - ne isplati se.
Naravno, ovo nije univerzalna istina - svakako da postoji mnogo onih kojima će prisustvo na FB tek da se isplati, ali sloboda u odlučivanju i ophođenju sa svetom je danas pobedila.  Jednostavno je - NE MORA se biti na FB da bi bio prepoznat.  MORA se nešto drugo.  Mora se biti svestan moći komunikacije i svoje uloge u njoj.  Mora se biti svestan imidža koji imaš i starih poslovica poput "s kim si, takav si".   Nema ga...
Nisu ljudi iz banke rekli "gasimo digitalni marketing", to je bezveze.  Rekli su da prekidaju veze sa Facebook-om i da će uložiti budžet u druge, sopstvene digitalne kanale....  Poenta je u reči - SOPSTVENE!  Da li će osmisliti neku online edukaciju, aplikaciju za pravilan izbor kredita ili upravljanje kućnim finansijama, možda video igricau, možda neku društvenu mrežu na kojoj će se okupljati samo njihovi klijenti - ko zna šta sve velika banka sa mnogo resursa može da osmisli, i progura?!  Poruka je jasna - ne zavisimo od vas i napravićemo sami svoj imidž...
Ako njih ne mrzi da budu kreativni i inovativni, da se trude i rade na nekom digitalnom proizvodu (koji, da se razumemo, NIJE njihova osnovna delatnost), koje je tvoje opravdanje, preduzetniče, što se uzdaš samo u taj sajt, koji ti je nekad neko napravio za 100 Eur, a niko se njime ne bavi.  I zašto nemaš nikakav drugi oglas kojim ćeš sajt "progurati"?  Zašto ne edukuješ kupca, lokalnu zajednicu, ulicu ili kvart, o sebi i svom postojanju...  Koje je tvoje opravdanje što nisi zakupio još jedan domen na internetu koji se zove kao tvoj proizvod (a ne firma).  Na kraju, zašto nemaš svetleću reklamu na firmi, na kojoj piše "www.imetvojefirme.rs" ili "www.tvojproizvod.com"?  Ne zaboravi - reklama možda jeste na internetu, ali proizvod je kod tebe na lageru, usluga je kod tebe u salonu.  Internet biznis je ipak, "samo biznis", kao i svi ostali...