Ako ste fizičko lice - relativno lako.  Očistite stan, uglancajte sve što možete, napravite što lepše fotografije i okačite na što više moguće specijalizovanih portala za prodaju stanova.  Međutim, šta ako ste građevinski investitor i u vašem slučaju se stanovi non-stop rađaju, treba ih prodati, a nisu baš svi idealnog oblika, sobnosti, orijentacije ili kvadrature.  Ima i tu rešenja, ili makar pomoći.

Za početak, istaknite sve prednosti lokacije na kojoj gradite.  Ako je škola blizu, ljudi će istrpeti što vaša zgrada možda nema podrum.  Ako je blizu veliki tržni centar, progutaće se činjenica da nema dovoljno parkinga.  U svakom slučaju, morate ozbiljno popisati i pobrojati sve karakteristike lokacije, a zatim te karakteristike staviti u prvi plan.  S obzirom na to da su oglasnici i portali uglavnom unapred definisane strukture, bilo bi idealno da imate svoj sajt, na kome možete svoje građevinske projekte prezentovati u detalje, sve do nivoa pojedinačnog stana.  E sad, s obzirom da je svaki stan u zgradi praktično na istoj lokaciji, sve benefite lokacije koje želite da istaknete treba da istaknete na stranici svakog stana.  Ukoliko ovako radite, Google na lokalnom jeziku će veoma brzo da vam se zahvali visokim rangiranjem stranice, jer će sve to što je korisno biti napisano kao tekst i lako za tumačenje - kako Google-u, tako i posetiocima vašeg sajta.

Što se tiče vizuelnih detalja, postarajte se da vaši stanovi imaju makar 2 slike svaki - komercijalnu skicu i poziciju na spratu.  Još je bolje ako je tu i treća - 3D prikaz, a najbolje je ako ste rendere u boji razradili do nivoa soba, ali o ovim stvarima se svakako morate pažljivo dogovoriti sa svojim arhitektom.  Na kraju, ako imate neki video, animaciju ili slično - stavite na Youtube, pa ugradite u stranicu na kojoj treba da se vidi.  Google voli kad koristite njegove servise.

Kod nas je sistem koji sve ovo radi već razrađen i isprogramiran, pa tako smatramo da imamo jedno od boljih rešenja za web sajtove za građevinske firme, kako investitore, tako i izvođače (koji mogu prezentovati svoje stanove iz kompenzacije na primer).  U našem rešenju, sami definišete karakteristike lokacija i stanova koje želite da istaknete, pa samim tim - ne moraju sve zgrade da budu jednako prezentovane.  

I da ne zaboravimo, internet sajt vaše firme je nešto poput polise životnog osiguranja (štediš kad imaš, ne možeš štedeti kad nemaš) - sajt treba graditi i razvijati kad ti najbolje ide prodaja i kad ti dobro stoje finansije, jer to će ti se vratiti dobrim pozicioniranjem jednom kada tržište krene nizbrdo, pa kada bude važna borba za svakog kupca (a nije da nam se to nije dešavalo već).  Dakle, ako i vama dobro ide u građevini u ovo vreme - pišite nam, da zajednički napravimo zamah!