Nakon pročitanih i naučenih oko 700 stranica materijala na engleskom jeziku, položena 2 testa od po 100 pitanja, u ograničenom vremenu, sada smo u mogućnosti i da dokumentujemo da znamo kako se postavlja i vodi uspešna Google Adwords kampanja.

Šta ovo u praksi znači? U praksi, zaista ništa, sem što, eto, imamo još jedan papir na kom piše da nešto znamo da uradimo. Google Adwords nalog je besplatan za svakoga i svako može da ga kreira za sebe. Ukoliko lepo savladate AdWords platformu koja vam je dakle, svima dostupna na internetu, AdWords kampanje ćete moći da postavljate, vodite i analizirate sami.

Doduše, nemojte da zaboravite da na internetu možete pronaći i uputstvo, verovatno i video tutorijale, o tome kako se upravlja avionom, ali da se ne lažemo - da li biste nakon pročitanog seli u kokpit i poleteli sami? Verovatno ne. Iz tog razloga, ukoliko vas zanima kako postaviti plaćeni oglas na Google pretraživač, kako biti u samom vrhu vraćenih rezultata, kako pomoću Google-a poboljšati prodaju ili posećenost sajtu, pozovite ipak nekog ko je to već radio. Postoji dosta stvari koje se tiču realnog života i realnog interneta, a koje ne bi trebalo da želite da naučite na svojoj koži (verujte nam na reč).