2012. godine, u partnerstvu sa preduzećem Nova Soft doo, izradili smo internet sajt za najvećeg novosadskog građevinskog investitora, Galens doo, uz veće ažuriranje dizajna i opšteg izgleda sajta 2016.
Sve do septembra 2020. godine vršili smo ažuriranje sadržaja, pripremu i optimizaciju tekstova, kao i praćenje analitike urađenog.
U velikoj konkurenciji nekolicine portala koji se bave nekretninama, kao i velikog broja agencija za nekretnine, uspeli smo da na pretraživaču Google "izguramo" u sam vrh ovaj internet sajt koji se "odazivao" pretraživaču na veliki broj traženih reči i izraza koji su u vezi sa kupovinom stanova na njihovim ciljanim tržištima. Sajt je, tokom godina, porastao na gotovo 2,000 stranica, a taktika je bila jednostavna - jedna zgrada-jedna stranica, jedan sprat-jedna stranica, jedan stan-jedna stranica. Glavne kategorije - reference i trenutni projekti. Ovaj jednostavan metod davao je godinama odlične rezultate i to bez korišćenja plaćenih mehanizama oglašavanja.
U međuvremenu, ta firma je porasla, imidž joj je bio u potpunosti kreiran i organizaciono gledano, sami su preuzeli da vode računa o svom internet nastupu, tako da naš sajt više nije vidljiv, ali o skoro deceniji uspešne saradnje svedoči pismo preporuke koje možete pogledati na stranici naših referenci.
I dalje verujemo da je prava stvar za svaku građevinsku firmu prezentovanje svakog stana pojedinačno na svom sajtu, jer na taj način posetilac dobija punu informaciju online, a vaše prodajno osoblje ne gubi vreme na prazne razgovore. O tome da ova strategija zaista radi, možete se uveriti i na sajtovima dijagonala.rs i lineainvest.rs koje smo takođe mi radili, a koji obiluju tehničkim informacijama od značaja za svakog kupca.
2012. godine, u partnerstvu sa preduzećem Nova Soft doo, izradili smo internet sajt za najvećeg novosadskog građevinskog investitora, Galens doo, uz veće ažuriranje dizajna i opšteg izgleda sajta 2016.
Sve do septembra 2020. godine vršili smo ažuriranje sadržaja, pripremu i optimizaciju tekstova, kao i praćenje analitike urađenog.
U velikoj konkurenciji nekolicine portala koji se bave nekretninama, kao i velikog broja agencija za nekretnine, uspeli smo da na pretraživaču Google "izguramo" u sam vrh ovaj internet sajt koji se "odazivao" pretraživaču na veliki broj traženih reči i izraza koji su u vezi sa kupovinom stanova na njihovim ciljanim tržištima. Sajt je, tokom godina, porastao na gotovo 2,000 stranica, a taktika je bila jednostavna - jedna zgrada-jedna stranica, jedan sprat-jedna stranica, jedan stan-jedna stranica. Glavne kategorije - reference i trenutni projekti. Ovaj jednostavan metod davao je godinama odlične rezultate i to bez korišćenja plaćenih mehanizama oglašavanja.
U međuvremenu, ta firma je porasla, imidž joj je bio u potpunosti kreiran i organizaciono gledano, sami su preuzeli da vode računa o svom internet nastupu, tako da naš sajt više nije vidljiv, ali o skoro deceniji uspešne saradnje svedoči pismo preporuke koje možete pogledati na stranici naših referenci.
I dalje verujemo da je prava stvar za svaku građevinsku firmu prezentovanje svakog stana pojedinačno na svom sajtu, jer na taj način posetilac dobija punu informaciju online, a vaše prodajno osoblje ne gubi vreme na prazne razgovore. O tome da ova strategija zaista radi, možete se uveriti i na sajtovima dijagonala.rs i lineainvest.rs koje smo takođe mi radili, a koji obiluju tehničkim informacijama od značaja za svakog kupca.