Kada biste nas pitali koja je najveća mana posla web programera - mi bismo istakli samo jednu, a to je činjenica da klijenti vrlo često ne umeju da donesu odluku o tome šta žele i očekuju od svog prisustva na internetu, što dalje implicira da web programer mora da se razume u biznis svakog svog klijenta. Naravno, ako je neko nekada pomislio da može da se razume u sve biznise ovog sveta i da može da napravi sajt, stranicu na društvenog mreži, a zatim i celu strategiju internet komunikacije za bilo koju firmu, taj je završio kao Marica (a svi znamo u šta se jadna Marica razume?!). E sad...da ne bismo radili kao Marica, i u ovom poslu je potrebna određena doza specijalizacije...makar mala, jer mi smo osuđeni na to da uvek učimo druge poslove, kako bismo znali da pratimo i savetujemo klijenta u vezi sa tim šta je važno, a šta ne na internetu, u njihovoj branši. Ovo se stiče iskustvom, a mi ga u sektoru građevine i zanatskih radova imamo na pretek.

Naš novi klijent je preduzeće Dijagonala Espro BP, još jedan u nizu naših klijenata iz građevinskog sektora. Zajednički smo došli do zaključka da posetilac mora da dobije što detaljniju informaciju o lokaciji na kojoj se njegov budući dom nalazi, jer to će ga opredeliti za kupovinu. Tehnologija gradnje se zna i zna se kako ona utiče na opremljenost stana, a i na cenu, ali lokacija je ono što "lomi" kupca. Iz tog razloga, novi web sajt građevinske firme Dijagonala Espro BP upravo o lokaciji daje mnoštvo informacija. Dakle - jedna zgrada ima jednu stranicu, jedan sprat ima jednu stranicu, jedan stan ima jednu stranicu, a na njoj - mnoštvo podataka o lokaciji.

Imate li i vi firmu koja radi u sektoru građevine? Investirate ili izvodite radove, za sebe ili za klijenta? Ako niste sigurni kakav sajt vam je potreban, za vašu branšu smo stručnjaci i slobodno nas kontaktirajte.